Liczba postów: 4
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2014
Reputacja:
0
Większości reklam nawet nie czytam tylko od razu wyrzucam do kosza, jednak niektóre otwieram. Głównie te co mnie akurat w danym czasie zainteresowały i mają związek np. z tym czym się zajmuję. Więc jeśli reklama trafia do przypadkowych osób to nie odniesie ona dobrych skutków. Maile powinny być adresowane do danej konkretnej grupy, powinny być nastawione nie na ilość, lecz na jakość.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2014
Reputacja:
0
Ma sens, jeśli się go dobrze przeprowadzi i dostosuje tekst i ofertę w nim zawartą pod konkretnych odbiorców.
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
No tak przeważnie ludzie uznają to jako spam ale jakaś część ludzi zwróci na to uwagę , jeśli jest coś naprawdę interesującego.
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
0
Osobiście folder SPAM przeglądam, czy czasem nie wpadło coś tam wartościowego, ale z reguły reklamujące się serwisy nie trafiają w moje potrzeby i lecą bez odczytywania treści do kosza. Hmm warto próbować, może ktoś zawsze się skusi, ale nie sądzę by to było skuteczna reklama. Już znacznie lepiej jakieś banery na portalach, zainteresowani wchodzą i już!
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 4
Dołączył: Mar 2014
Moim zdaniem zarówno mailing, jak i kampanie sms mają sens, jak najbardziej, ale po warunkiem, że działania prowadzone są z głową i posiada się dobrze sprofilowaną bazę odbiorców. Marketing mobilny to niedoceniana forma promocji, jeżeli chcielibyście poczytać na ten temat, na
http://serwersms.pl znajdziecie raport o komunikacji SMS oraz jej marketingowej sile.