Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mailing czy to ma sens?
#21
Przy dobrej bazie adresów jak najbardziej ma sens bo jest dużo bardziej skuteczny niż ulotki które tak wszyscy chwalą niewiadomo dlaczego. W sumie z bazą już też nie ma problemu o ile kiedyś dostępne były tylko takie na onecie czy wp, w tej chwili są dużo lepszej jakość chociażby w takich miejscach http://mailplanner.pl/ sam korzystałem u usługi Mailplanner już dwukrotnie i muszę przyznać, że efekty są jak najbardziej zadawalające
Odpowiedz
#22
Mycie kostki brukowej, to dość specyficzny target, trzeba bardziej pomyśleć przy tego typu biznesach Usmiech
Odpowiedz
#23
Większości reklam nawet nie czytam tylko od razu wyrzucam do kosza, jednak niektóre otwieram. Głównie te co mnie akurat w danym czasie zainteresowały i mają związek np. z tym czym się zajmuję. Więc jeśli reklama trafia do przypadkowych osób to nie odniesie ona dobrych skutków. Maile powinny być adresowane do danej konkretnej grupy, powinny być nastawione nie na ilość, lecz na jakość.
Odpowiedz
#24
(04-03-2013, 19:10)matrioszka napisał(a): Witajcie
Proszę mi odpowiedzieć na pytanie, czy mailing ma jeszcze w obecnych czasach sens? Czy jest to w ogóle forma reklamy najczęściej zaliczana do spamu i ludzie nie zwracają na to uwagi?

Ja próbowałem swego czasu dotrzeć do klientów poprzez mailing i odzew był zerowy, każdy kasuje to jako spam, lepiej dać sobie spokój i poszukać innych sposobów zdobycia klientów.
Odpowiedz
#25
A według mnie ma sens ale Voice mailing http://www.tidetelco.pl/produkty/polacze...ce-mailing , to duzo skuteczniejsza forma reklamy niż taki normalny mailing. Mamy wieksza pewność że nasze informacje trafią do potencjalnego klienta niż jakbyśmy wysłali mu normalnego maila.
Odpowiedz
#26
Ma sens, jeśli się go dobrze przeprowadzi i dostosuje tekst i ofertę w nim zawartą pod konkretnych odbiorców.
Odpowiedz
#27
U mnie (sklep internetowy z odzieżą) mailingi do mojej bazy zawsze dawały dobre rezultaty.
Gorzej z bazami zewnętrznymi. O ile 2 lata temu sprzedaż szła przyzwoicie, tak wyniki ostatnich wysyłek były beznadziejne. Próbowałem jednak zawsze z portalami.

Teraz rozmawiam z tym MailPlannerem, o którym wspominacie kilka postów wyżej.
Na razie wrażenia pozytywne, strasznie wypytują o grupę docelową i ofertę - ale to dobrze Usmiech
Odpowiedz
#28
No tak przeważnie ludzie uznają to jako spam ale jakaś część ludzi zwróci na to uwagę , jeśli jest coś naprawdę interesującego.
Odpowiedz
#29
Osobiście folder SPAM przeglądam, czy czasem nie wpadło coś tam wartościowego, ale z reguły reklamujące się serwisy nie trafiają w moje potrzeby i lecą bez odczytywania treści do kosza. Hmm warto próbować, może ktoś zawsze się skusi, ale nie sądzę by to było skuteczna reklama. Już znacznie lepiej jakieś banery na portalach, zainteresowani wchodzą i już!
Odpowiedz
#30
Moim zdaniem zarówno mailing, jak i kampanie sms mają sens, jak najbardziej, ale po warunkiem, że działania prowadzone są z głową i posiada się dobrze sprofilowaną bazę odbiorców. Marketing mobilny to niedoceniana forma promocji, jeżeli chcielibyście poczytać na ten temat, na http://serwersms.pl znajdziecie raport o komunikacji SMS oraz jej marketingowej sile.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości