Forum reklamowe

Pełna wersja: Mailing czy to ma sens?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
(07-10-2013, 20:37)atomek napisał(a): [ -> ]Jeżeli mówimy o mailingu jako o spamie wysyłanym przypadkowym osobom, na zasadzie byle jak najwięcej i stawiając na ilość nie jakość to nie ma on większego sensu. Natomiast mailing jako część przemyślanej kampanii marketingowej, z określonymi celami, a przede wszystkim grupą docelową, w formie fajnego newslettera to świetna rzecz moim zdaniem. Jest sporo programów, które pomagają stworzyć coś takiego od podstaw i zaplanować, tak żeby podać dość sprawdzone marki to np. EmailBrain, MadMini a z polskich FreshMail. Na tym ostatnim akurat sam swego czasu pracowałem i naprawdę daje rade, pod wieloma względami nie ustępuje swoim zagranicznym odpowiednikom, a akurat w polskich warunkach sprawdza się nawet lepiej ze względów oczywistych (język). W razie co pytajcie Usmiech

Zgadzam się z przedmówcą. Mailing o ile ma dobrze dobraną grupę docelową, a co może i ważniejsze - jest wysyłany do osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości - może być skuteczny. Z celem mija się wysyłanie spamu, a wysyłanie zapytań o możliwość przesłania oferty jest mało skuteczne i strasznie pracochłonne. Freshmail jest niezły, aczkolwiek ja przestawiłem się na Anomail i bardzo sobie tę decyzję chwalę Usmiech
Ja również zgadzam się z przedmówcami. Nie można traktować mailingu jak spamu, bo wtedy nawet nie ma sensu zaczynać coś działać w tym temacie. Każdy mail wysłany do klienta (który wyraził chęć otrzymywania takich maili) musi być dopracowany graficznie i tekstowo. Darmowy autoresponder może pomóc w obsłudze wielu adresów, ale nie może być wymówką do natarczywej promocji i reklamy.
Jeśli dobrze się umie taką usługę wykorzystać, to sens oczywiście jest.
Mailing jest skuteczny jeśli wiadomość trafia do osób zainteresowanych danymi kategoriami Usmiech.
Faktycznie wiadomość musi być dobrze przygotowana, aby zainteresowała odbiorcę i to pod względem graficznym jak i merytorycznym.
Moim zdaniem mailingi nadal są bardzo skuteczną formą e-marketingu, tym bardziej gdy baza jest stworzona z użytkowników, który dobrowolnie wpisali się do naszej bazy.
W przypadku newsletterów na które się dobrowolnie internauci zapisują faktycznie ma to sens, aczkolwiek należy pamiętać, żeby częstotliwość wysyłanych maili nie była zniechęcająca
Najlepiej zaoferować coś w zamian, wartościowy content, rabaty, narzędzia, to co nie będzie dla nas kosztowne, wtedy można nawet często wysyłać
Moim zdaniem nie ma sensu. Robiłem dla strony http://rbn-services.pl/mycie-kostki-brukowej i szczerze mówiąc nie przyniosło to większego odzewu. To również zależy czego szukamy w danej chwili
Internauci dostają już tyle wiadomości, że nie zwracają na nie uwagi
Stron: 1 2 3 4 5 6 7