Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Narzędzia do zarządzania projektami
#1
Jakich dodatkowych narzędzi używacie do pracy? Interesują mnie aplikację do stosowania przy małej ilości ludzi i (oczywiście) pracy zdalnej. Poczytałem trochę, popatrzyłem i nie ukrywam, że teraz siedzę i drapię się w głowę. Razem z zespołem do tej pory korzystaliśmy z Trello, ale przestał się sprawdzać. Wprowadzili znacznie ograniczenia jeśli chodzie o zakładanie nowych wątków na boardzie, a nie zawsze mamy zamknięte temty żeby je przystosować do nowych zadań. Co jest dobrego co pozwala na komfortową pracę 10 osobom, łatwe i czytelne rozdzielanie zadań i wyznaczanie dedlajnów?   

Dzięki.
Odpowiedz
#2
Sprawdź polski program do zarządzania projektami i zadaniami Taagly (taagly.com)
Bez problemu zastąpisz nim Trello.
Odpowiedz
#3
Z trello pracowało mi się całkiem dobrze kiedyś. Niedawno miałem okazję używać Jira, tam do 10 userów na projekt może korzystać za darmo. Do niewielkich prac powinno wystarczyć.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości