Forum reklamowe

Pełna wersja: Narzędzia do zarządzania projektami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jakich dodatkowych narzędzi używacie do pracy? Interesują mnie aplikację do stosowania przy małej ilości ludzi i (oczywiście) pracy zdalnej. Poczytałem trochę, popatrzyłem i nie ukrywam, że teraz siedzę i drapię się w głowę. Razem z zespołem do tej pory korzystaliśmy z Trello, ale przestał się sprawdzać. Wprowadzili znacznie ograniczenia jeśli chodzie o zakładanie nowych wątków na boardzie, a nie zawsze mamy zamknięte temty żeby je przystosować do nowych zadań. Co jest dobrego co pozwala na komfortową pracę 10 osobom, łatwe i czytelne rozdzielanie zadań i wyznaczanie dedlajnów?   

Dzięki.
Sprawdź polski program do zarządzania projektami i zadaniami Taagly (taagly.com)
Bez problemu zastąpisz nim Trello.
Z trello pracowało mi się całkiem dobrze kiedyś. Niedawno miałem okazję używać Jira, tam do 10 userów na projekt może korzystać za darmo. Do niewielkich prac powinno wystarczyć.