06-07-2017, 14:00
Przede wszystkim należy odróżnić mailing od wysyłki newslettera - to są dwa, całkowicie odmienne pojęcia i śmiało można stwierdzić, że mailing jest zdecydowanie mniej skuteczny niż newsletter, do którego zapisani zostajemy z założenia dobrowowlnie.
Oczywiście zakup dobrej bazy zwiększa powodzenie przedsięwzięcia ale taka naprawdę dobra baza to niesamowicie duży koszt dlatego zwykle kupuje się tańsze, spamowe bazy i później płacze się widząc efekty.
Już abstrahuję od społecznego odbioru - spamu na poczcie.
Myślę, że pieniądze na "tanią bazę" zdecydowanie lepiej przeznaczyć na inne, bardziej skuteczne i mniej inwazyjne formy promocji internetowej.
Oczywiście zakup dobrej bazy zwiększa powodzenie przedsięwzięcia ale taka naprawdę dobra baza to niesamowicie duży koszt dlatego zwykle kupuje się tańsze, spamowe bazy i później płacze się widząc efekty.
Już abstrahuję od społecznego odbioru - spamu na poczcie.
Myślę, że pieniądze na "tanią bazę" zdecydowanie lepiej przeznaczyć na inne, bardziej skuteczne i mniej inwazyjne formy promocji internetowej.