08-08-2013, 11:26
(07-10-2013, 20:37)atomek napisał(a): Jeżeli mówimy o mailingu jako o spamie wysyłanym przypadkowym osobom, na zasadzie byle jak najwięcej i stawiając na ilość nie jakość to nie ma on większego sensu. Natomiast mailing jako część przemyślanej kampanii marketingowej, z określonymi celami, a przede wszystkim grupą docelową, w formie fajnego newslettera to świetna rzecz moim zdaniem. Jest sporo programów, które pomagają stworzyć coś takiego od podstaw i zaplanować, tak żeby podać dość sprawdzone marki to np. EmailBrain, MadMini a z polskich FreshMail. Na tym ostatnim akurat sam swego czasu pracowałem i naprawdę daje rade, pod wieloma względami nie ustępuje swoim zagranicznym odpowiednikom, a akurat w polskich warunkach sprawdza się nawet lepiej ze względów oczywistych (język). W razie co pytajcie
Zgadzam się z przedmówcą. Mailing o ile ma dobrze dobraną grupę docelową, a co może i ważniejsze - jest wysyłany do osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie wiadomości - może być skuteczny. Z celem mija się wysyłanie spamu, a wysyłanie zapytań o możliwość przesłania oferty jest mało skuteczne i strasznie pracochłonne. Freshmail jest niezły, aczkolwiek ja przestawiłem się na Anomail i bardzo sobie tę decyzję chwalę