Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Współczynnik konwersji - trendy reklamowe 2017
#1
Jak należy ominąć barierę braków specjalistów w branży e-commerce? Pozyskanie nowych pracowników spędza sen z powiek wielu dyrektorom, a dział HR milczy, ponieważ znalezienie specjalisty z odpowiednim doświadczeniem w branży graniczy z cudem. Jak zatem uniknąć zastojów w pracy? Co daje współczynnik konwersji kształtują nowy pogląd na ten problem. Coraz więcej działań z zakresu e-commerce firmy oustsourcingują w kierunku firm zewnętrznych, które przygotowują stosowne projekty i raporty. Niestety rozwiązanie to nie jest idealne, ponieważ wiele danych jest zbyt newralgicznych dla firmy-matki i o ile optymalizacja konwersji może zostać z powodzeniem wykonana przez podwykonawcę o tyle analitykę interetową lub product management powinniśmy wykonywać we własnej firmie, by uniknąć pomyłek, niedomówień, a przede wszystkim by chronić naszą strategię działania na rynku.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości