Jak należy ominąć barierę braków specjalistów w branży e-commerce? Pozyskanie nowych pracowników spędza sen z powiek wielu dyrektorom, a dział HR milczy, ponieważ znalezienie specjalisty z odpowiednim doświadczeniem w branży graniczy z cudem. Jak zatem uniknąć zastojów w pracy? Co daje współczynnik konwersji kształtują nowy pogląd na ten problem. Coraz więcej działań z zakresu e-commerce firmy oustsourcingują w kierunku firm zewnętrznych, które przygotowują stosowne projekty i raporty. Niestety rozwiązanie to nie jest idealne, ponieważ wiele danych jest zbyt newralgicznych dla firmy-matki i o ile optymalizacja konwersji może zostać z powodzeniem wykonana przez podwykonawcę o tyle analitykę interetową lub product management powinniśmy wykonywać we własnej firmie, by uniknąć pomyłek, niedomówień, a przede wszystkim by chronić naszą strategię działania na rynku.
Współczynnik konwersji - trendy reklamowe 2017
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości