Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeśli myślisz o skutecznej reklamie...
#1
Pozycjonowanie, mimo iż jest legalne, od wielu lal jest solą w oku właścicieli wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowane strony pną się do góry w wynikach wyszukiwanie, lecz nie zasilają budżetu firm, będących właścicielami wyszukiwarek. Pozycjonowanie stoi w opozycji z ich interesem, ponieważ pozwala uniknąć zakupu drogich reklam, jakie oferują firmy takie jak np. Google, czy Onet. Pozycjonowanie to nieustający pojedynek pomiędzy specjalistami pracującymi dla wyszukiwarek, a firmami zajmującymi się pozycjonowaniem. Na tym konflikcie interesów korzystają właściciele firm, którym zależy na promowaniu swojej działalności w Internecie. Pozycjonowanie zapewnia im dotarcie do większego grona odbiorców, unikając przy tym kosztów związanych z wykupieniem powierzchni reklamowej w wyszukiwarce. Zdarzają się przypadki, kiedy pozycjonowana zostaje zablokowana przez system wyszukiwarki, w celu ochrony jej interesów, jednak nie stanowi to żadnego problemu, gdyż powtórne pozycjonowanie i tak jest tańsze i bardziej efektowne, niż zdecydowanie się na zakup reklamy. Pozycjonowanie można porównać do marketingu „szeptanego”, gdzie odpowiednio pozycjonowane strony winduje się na szczyty wyników wyszukiwania bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z ich promocją.
Więcej o pozycjonowaniu na https://www.werel.pl/
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości