Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Identyfikacja wizualna
#1
Jak podchodziliście do tematu identyfikacji wizualnej w przypadku swoich biznesów? Inwestowaliście we wszystko - logotypy, papier, wizytówki, gadżety itd od razu czy na początku było to tylko logo? Sporo na temat identyfikacji wizualnej czytam na blogach branżowych typu http://www.wizualion.pl/blog/ ale mimo to chciałabym skonfrontować te informacje z waszymi opiniami.
Odpowiedz
#2
Tak, ja inwestowałem we wszystko co się dało. Takie z pozoru banały jak właśnie wizytówka czy długopisy pomogły mi rozszerzyć rozpoznawalność mojej marki Usmiech
Odpowiedz
#3
Czy to na pewno się opłaca ? nie jestem do tego mocno przekonany, ale chciałbym jednak spróbować...
Odpowiedz
#4
To zależy czy Twoja marka jest w pełni internetowa czy przede wszystkim off linowa.
Odpowiedz
#5
Takie gadżety i akcesoria firmowe zawsze jest dobrze mieć - nie trzeba od razu zlecać produkcji masowej wszystkiego, co przyjdzie nam do głowy, ale klienci z reguły nie kręcą nosem, jak dostaną jakieś gratisy typu długopisy, notesy, teczki itd., więc zawsze dobrze jest mieć takie rzeczy w zapasie. Firma wygląda o wiele bardziej profesjonalnie, jak posiada wizualne elementy identyfikacyjne jak np. logo, a jak ma gadżety, to już w ogóle.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości