Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2012
Reputacja:
0
mam namyśli reklamę na przyczepie tak jak na stronie tej firmy, którą podałem w pierwszym poście.
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2012
jak dla mnie to beznadziejny pomysł. jeszcze jak do tego wchodzi gratis puszczanie reklamy z głośników to już wogóle przesada. ponadto nie wiem dlaczego kojarzy mi się wyłącznie z kiepskimi firmami - u mnie w mieście dla przykładu - w ten sposób reklamuje się sieć szmateksów. zdecydowanie nie! - nie dość, że nachalna to jeszcze sprawia niepotzrebne zamieszanie na drodze. natomiast jeżeli chodzi o ciekawe obrandowanie firmowych samochodów ciekawym obklejeniem to jestem absolutnie za ;)
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
moim zdaniem taka reklama trafia wszędzie tylko nie koniecznie do potencjalnego klienta...
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Outdoor (ang. na zewnątrz) - reklama zewnętrzna, reklama uliczna, out of home, nazywany także skrótem ooh dosłownie "poza domem". Taka reklama z wykorzystaniem digital signage jest formą digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza (local advertising).
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2012
Reputacja:
0
Żyjemy w czasach kiedy dobrze skonstruowana i zaprojektowana reklama staje się często kluczem do sukcesu. Zaistnienie na rynku jest obecnie równoznaczne z umiejętną sprzedażą własnego wizerunku firmy. Dlatego właśnie dosłownie wszędzie możemy spotkać się z działalnością reklamową odbywającą się na większą lub mniejszą skalę. Jednym z wielu jej rodzajów są reklamy radiowe, internetowe oraz coraz bardziej popularne reklamy, które przez wzgląd na to, że umieszczane są na ruchomych obiektach nazywane są potocznie mobilnymi.