Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
długość wsparcia technicznego
#1
Jak długo Waszym zdaniem twórcy programu, strony internetowej, sklepu albo jakiegoś innego softu powinni świadczyć pełne wsparcie techniczne?
Mam na myśli taką sytuację, że coś się wysypie i trzeba to naprawić. IMHO wykonawca powinien wziąć za to odpowiedzialność i nie pobierać opłat za usuwanie takich krytycznych usterek (zmiany w warstwie graficznej to osobna historia). I z tego, co wiem ze strony https://afterweb.pl/projektowanie-i-twor...rnetowych/ taka "gwarancja" zwykle wynosi od 3 do 9 miesięcy. Tyle Waszym zdaniem wystarczy? A może standardem powinny być 2 lata, jak w przypadku większości produktów RTV?
Czekam na Wasze opinie!
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
długość wsparcia technicznego - przez Madan - 02-05-2021, 15:06
RE: długość wsparcia technicznego - przez alelala - 02-24-2021, 11:36

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości