Czy jest możliwe, że konstrukcja takich materiałów promocyjnych faktycznie wpływa na czyjeś decyzje zakupowe?
Wiadomo, że producenci nośników będą zapewniać o ich skuteczności, niezawodności - i generalnie na https://omegasystem.pl/scianki-reklamowe/ wypowiadają się na ich temat w samych superlatywach. Ale mnie bardziej interesuje zdanie odbiorców. Zarówno zamawiających wykonanie ścianek reklamowych, jak też konsumentów je oglądających. Czy ktoś w ogóle badał skuteczność tego typu reklam pod kątem wpływu na sprzedaż faktyczną?!?
Wiadomo, że producenci nośników będą zapewniać o ich skuteczności, niezawodności - i generalnie na https://omegasystem.pl/scianki-reklamowe/ wypowiadają się na ich temat w samych superlatywach. Ale mnie bardziej interesuje zdanie odbiorców. Zarówno zamawiających wykonanie ścianek reklamowych, jak też konsumentów je oglądających. Czy ktoś w ogóle badał skuteczność tego typu reklam pod kątem wpływu na sprzedaż faktyczną?!?