Czytałem w tym artykule opinier24.blogspot.com/p/bank-ing-opinie.html że Direct to obecnie jedno lepszych kont, co o tym myślicie?
Oczywiście nie oznacza tego i tak nie napisałem. Ważniejsze są dla mnie takie aspekty jak brak dużych i trudnych do uniknięcia opłat. Tak jak dla potencjalnego klienta ważna jest jeszcze możliwość założenia konta osobistego przez kuriera. Za pomocą prostego wniosku, dostępnego z poziomu online przeglądarki internetowej. Mamy XXI wiek, więc rozwiązania elektroniczne stały się codziennością i są powszechne. Te czasy nie minęły. Spójrz na wielkie oddziały niektórych banków w Polsce. Tam nadal stoją kolejki gdzie ludzie czekają nie tylko po kilkadziesiąt minut, czasami nawet po 2 – 3 godziny. Choć mogliby załatwić większość tych spraw przez internet w kilka minut. Tymczasem wolą tworzyć te długie kolejki. Stojąc bez sensu w oczekiwaniu do kasy albo okienka.
Na szczęście kolejne pokolenia już są bardziej zinformatyzowane :-) Co masz do nowego panelu transakcyjnego? Moim zdaniem to krok w dobrą stronę. Kolorystyka nawiązuje do polskiej tradycji. Zaś nowy układ jest bardziej zgodny z nowymi trendami obecnymi w bankowości. Co do samych kont, to moim zdaniem oferta zmienia się zbyt szybko. Tutaj liczę na większą stabilizację i niezmienność tabeli prowizji przez dłuższy czas. Mając na uwadze to, że cenię sobie swój czas i nie chcę co miesiąc albo tydzień sprawdzać po raz kolejny czy nie wprowadzono jakiś dziwnych opłat z którymi muszę się liczyć. Masz trochę racji. Jednak nie sądzę żeby zmiany miały wpływ na to czy będziesz klientem albo skorzystasz z jakiejś usługi banku.
Oczywiście nie oznacza tego i tak nie napisałem. Ważniejsze są dla mnie takie aspekty jak brak dużych i trudnych do uniknięcia opłat. Tak jak dla potencjalnego klienta ważna jest jeszcze możliwość założenia konta osobistego przez kuriera. Za pomocą prostego wniosku, dostępnego z poziomu online przeglądarki internetowej. Mamy XXI wiek, więc rozwiązania elektroniczne stały się codziennością i są powszechne. Te czasy nie minęły. Spójrz na wielkie oddziały niektórych banków w Polsce. Tam nadal stoją kolejki gdzie ludzie czekają nie tylko po kilkadziesiąt minut, czasami nawet po 2 – 3 godziny. Choć mogliby załatwić większość tych spraw przez internet w kilka minut. Tymczasem wolą tworzyć te długie kolejki. Stojąc bez sensu w oczekiwaniu do kasy albo okienka.
Na szczęście kolejne pokolenia już są bardziej zinformatyzowane :-) Co masz do nowego panelu transakcyjnego? Moim zdaniem to krok w dobrą stronę. Kolorystyka nawiązuje do polskiej tradycji. Zaś nowy układ jest bardziej zgodny z nowymi trendami obecnymi w bankowości. Co do samych kont, to moim zdaniem oferta zmienia się zbyt szybko. Tutaj liczę na większą stabilizację i niezmienność tabeli prowizji przez dłuższy czas. Mając na uwadze to, że cenię sobie swój czas i nie chcę co miesiąc albo tydzień sprawdzać po raz kolejny czy nie wprowadzono jakiś dziwnych opłat z którymi muszę się liczyć. Masz trochę racji. Jednak nie sądzę żeby zmiany miały wpływ na to czy będziesz klientem albo skorzystasz z jakiejś usługi banku.