Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
W dzisiejszych czasach nie ma nic lepszego od reklamy internetowej, kampania Ad***ds i Graficzna - banery w różnych formatach na stronach, na których bywają Twoim potencjalni klienci to strzał w dziesiątkę. Taką reklamę możesz nastawić tylko na rynek lokalny - świetna sprawa.
Z tradycyjnych form reklamy drukowanej to zależy od branży w której działasz. Jeśli możesz to przybliż nam temat, a doradzimy jak jeszcze lepiej trafić poprzez inne kanały reklamowe do Twoich potencjalnych klientów.
Liczba postów: 5
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2013
Oprócz tych wszystkich wyżej wymienionych atutów reklamy, ważne jest zidentyfikowanie grupy docelowej czyli naszego klienta, bo od tego wszystko sie zaczyna.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Najlepsze rezultaty są jak połączymy kilka form reklamowych razem. Jeśli klient trafi na reklamę w goo**e plus jakieś ulotki, do tego trafi na social media będzie bardziej skory do zainteresowania się i zgłębienia oferty. Na początek AdW***s i formy reklamy bezpośredniej, do konkretnej grupy celowej. Plus mailing, ale tylko do konkretnej grupy. Są najtańszymi i najlepszymi formami reklamowymi na początku. Potem możemy wchodzić z większymi formami w internecie i offline (display, outdoor, itp).
Jeśli interesuje Cię jakie formy wykorzystywać w danej branży (branża branży nie równa) napisz na prv, postaram się doradzić.
Liczba postów: 33
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Pozycjonowanie pod kątem lokalnego rynku. Zauważyłam, ze wiele firm popełnia ten błąd i pozycjonuje się na ogólnopolskie frazy przy czym tak naprawdę działają tylko w jednym mieście.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
po pierwsze pozycjonowanie.