Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
długość wsparcia technicznego
#1
Jak długo Waszym zdaniem twórcy programu, strony internetowej, sklepu albo jakiegoś innego softu powinni świadczyć pełne wsparcie techniczne?
Mam na myśli taką sytuację, że coś się wysypie i trzeba to naprawić. IMHO wykonawca powinien wziąć za to odpowiedzialność i nie pobierać opłat za usuwanie takich krytycznych usterek (zmiany w warstwie graficznej to osobna historia). I z tego, co wiem ze strony https://afterweb.pl/projektowanie-i-twor...rnetowych/ taka "gwarancja" zwykle wynosi od 3 do 9 miesięcy. Tyle Waszym zdaniem wystarczy? A może standardem powinny być 2 lata, jak w przypadku większości produktów RTV?
Czekam na Wasze opinie!
Odpowiedz
#2
jesli chodzi o takie wspracie techniczne, to my korzystamy z uslug firmy TrustIT , sa dostepni do naszej dyspozycji przez cala dobre, w kazdej chwili mozemy uzyskac pomoc w rozwiązaniu problemu związanego z oprogramowaniem i sprzętem IT
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości