Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Organizacja eventów firmowych
#1
Jeśli chcecie zorganizować event firmowy, podczas którego pracownicy Twojej firmy będą mogli lepiej się poznać, to warto coś takiego zrobić w Parku Rozrywki Energylandia. Tam organizacja eventów firmowych to naprawdę świetne rozwiązanie na wspólne spędzenie czasu. Możliwe są tam różne atrakcje, które na pewno spodobają się również każdej dorosłej osobie.
Odpowiedz
#2
Dobre jest tez zareklamowanie swojej firmy w odpowiedni sposób na takim evencie. Przykładowo, poprzez gadżety reklamowe, na które naklejamy logo, bądź nazwę firmy na takich izotonikach na freshdrink.pl i w taki sposób pozyskujemy więcej klientów, bo wydajemy się być profesjonalni i z świeżym pomysłem Usmiech
Odpowiedz
#3
Przy organizowaniu eventów warto przemyśleć dobrze miejsce gdzie ma się to odbyć, fajnie jeśli np. będzie to w Górach :Usmiech Przyjemne z pożytecznym - zwiedzanie, odpoczynek i integracja.
Odpowiedz
#4
Zdecydowanie takie eventy dla pracowników jak i reklamujące firmę to dobry pomysł. Zarówno na integrację firmy jak i zareklamowanie jej Usmiech) Pozdrawiam
Odpowiedz
#5
U nas na takie eventy zawsze zamawiamy na http://www.izisport.pl/ takie pokrowce reklamowe, w formie gadżetów. Fajnie to wygląda jak goście dostają Usmiech i potem dodatkowo jak uzywają to robią reklamę marce. Takie 2w1.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości