Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mailing czy to ma sens?
#61
(10-24-2019, 12:51)Marcin_Igielski napisał(a): ważne jest do jakiej grupy odbiorców kierujesz mailing. Naturalnie, że jeśli do użytkowników forum o kotach będziesz słał ofertę pralek nie spotkasz się z wielkim odzewem...
ALE jeśli wyślesz kocią karmę wiele osób kliknie.

To jest jedyne sensowne podejście. Takie rozsyłanie na ślepo tysięcy czy milionów wiadomości nie przyniesie żadnych korzyści. Co najwyżej można będzie trafić na jakieś black listy spamerskie.
Odpowiedz
#62
Za dużo ludzie e-maili dostają których i tak nie czytają. Zakładanego efektu nie będzie.
Odpowiedz
#63
Moim zdaniem mailing jest bez sensu. Ludzie takie wiadomości traktują na spam, często od razu one tam trafiają. Lepiej postawić na reklamę zewnętrzną, ona zdecydowanie bardziej będzie skuteczna.
Odpowiedz
#64
Mimo dużego spamu jaki otrzymujemy na skrzynki mailowe - mailing nadal jest jedną z najskuteczniejszych form reklamowych. Natomiast jeśli pytamy o sens to wszystko zależy: zależy od dobrej bazy kontaktowej, contentu dla użytkowników jaki mamy, personalizacji i wielu innych czynników. Ponadto dobrze aby mailingi wysyłać za pomocą odpowiednich do tego narzędzi - przetestujemy mailing czy nie trafi do spamu, mamy informacje jaki mamy współczynnik otwarć i kliknięć, twardych odbić - na tej podstawie możemy selekcjonować bazę i dostosowywać kolejne wysyłki.
Odpowiedz
#65
Oczywiście, że ma sens Oczko Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak wygląda skuteczny mailing to zachęcam do przeczytania artykułu zamieszczonego n blogu https://advist.pl/jak-wyglada-skuteczny-mailing/ :)
Odpowiedz
#66
Nie ma sensu, bo dzisiaj 60% maili trafi do SPAMU, pozostała część nie zostanie przeczytana, a nawet jeśli nikt nie kliknie w link bo będzie się bał o bezpieczeństwo.
Odpowiedz
#67
I tak i nie czasem ma sens ale zwykle wyrzucam od razu takie mejle do kosza nawet ich nie czytajac
Odpowiedz
#68
Mailing ma swoje zalety, bo można dotrzeć do dużej grupy odbiorców w krótkim czasie. Ale trzeba uważać, żeby nie wpaść w pułapkę spamu. No i ważne jest, żeby treść była wartościowa i dostosowana do odbiorców. Ale wiesz, nie każdy lubi dostawać maile reklamowe. Więc trzeba być ostrożnym i pamiętać o zasadzie dobrowolności. Jeśli mailing jest dobrze zorganizowany i skupia się na wysyłaniu wartościowych informacji dla swojej grupy docelowej, to może mieć sens. Ale no, w końcu to zależy od branży, grupy docelowej i innych czynników. Musisz sam ocenić, czy mailing będzie dla ciebie skuteczną strategią marketingową.
Odpowiedz
#69
Lepiej zastanowić się nad skuteczną reklamą, a jednym z doskonałych wyborów jest marketing szeptany FB, doskonale wykonuje go agencja reklamowa https://www.lartweb.pl/produkt/marketing-szeptany-fb/ wykorzystuje potencjał tej formy promocji, przyciągając uwagę docelowej grupy odbiorców.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości